Vår på balkongen!

Har fixat en del våriga saker på balkongen! Behöver vårkänslor! Min mor grävde upp massor med snödroppar till mig, dom har jag planterat i en rostig korg som jag har på balkongen...
Lite blåsippor har jag oxå fått, närmare bestämt tre stycken! Lite sol så blommar dom finfint!
Förra helgen sådde jag några olika chilisorter, får se om dom kommer upp... Just nu verkar det dåligt men dom vill ha ganska många dagar på sig att gro har jag för mig... Ska ta och så tomater i eftermiddag tror jag! Måste komma igång nu!


Kommentarer
Postat av: inger

www.zenzen.nu och så går du in under Fitnesscenter och sedan Anmälan, sen skriver du in och skickar iväg, jag ahr fått min bekräftelse så jag kan börja träna nästa vecka ;... bloggbesokare.se

2012-10-28 @ 06:58:04
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback