Sol!!

Efter många dagars regnande så känns det fantastiskt underbart med sol!!
Just nu sitter jag faktiskt och njuter på balkongen (23,4 grader), läser en bra bok och ett stort glas Pepsi Max vid min sida!! Det är helt underbart skönt! Såg dessutom precis att det blommar i en av krukorna på balkongen, en av blommorna som ska blomma till sommaren..

Blir en stunds läsning till sen så ska jag nog ta tag i och börja dammsuga, är ganska så smutsigt på golvet här hemma..
Ska oxå sätta ihop en bukett tulpaner som vi ska ge till mormor imorgon när vi ska hälsa på henne...



Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Hej Helga. Ja sommarstugorna är ju oftast inte så vinterbonade som våra ordinarie hem. Så lite extra element är gott att ha jag inköpte konvektor element för 2 år sen och det blir så fort varmt när fläkten går i elementet... bloggbesokare.se

2012-10-28 @ 06:58:04
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback