Fredag

Åter igen ett tag sen jag skrev här... har varit funn rulle varje dag...

Praktik varje dag så när jag kommer hem är jag helt slut.. blir sängen kl 21 varje kväll typ...

Är i en 3a, eller rättare sagt två 3or... Två lärare som har ett mycket tätt sammarbete.. i alla fall så är klasserna helt underbara! Alla barnen är hur trevliga som och lika så mina handledare...! Trivs hur bra som hellts!! Säger bara om jag hamnat på denna praktikplatsen från början hade jag varit ute och jobbat nu! Världens bästa skola att ha praktik på, alla tar hand om en och samtidigt får man prova själv och testa olika saker...

Har i alla fall haft minst 2 lektioner varje dag, vilket käns super bra!! =)


Skriver mer senare ikväll....


Kommentarer
Postat av: Inger

Tur att det ordnade sig med en bra plats till slut, de skulle ordnat det betydligt tidigare för dig! Kramisar från Inger

2010-05-10 @ 09:15:35
URL: http://nilssoninger.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback