Tisdag

Då är denna dag över den med... Imorgon blir det examination nummer 2 i Montessoripedagogiken... =S är ganska så nervös över det hela då läraren som vi ska ha denna examination med är ganska så speciell... Men jag hoppas att det ska gå bra ändå... Får göra det bästa av det hela, de värsta som kan hända är ju att man får göra om det hela.. Men men, har i alla fall hela dagen på mig att träna inför detta... Förhoppningsvis läser jag genom allt minst en gång till...

Nu innan ikväll så helt plötsligt hör jag min mor skratta riktigt ordentligt framför datorn... Hon kolla på ett klipp från Ullared.. Så härliga är de!! =P Dock inte detta klippet hon kolla på men de är såå himla bra detta med! Är i alla fall en bit av de hon kolla på.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback