Fredag

Fredagen var väldigt lång och ganska så tråkig faktiskt... En evig väntan, hade en telefontid med min läkare efter 13 stod det på lappen jag fick hem.. vilket kan betyda när som hellts efter den tiden.... o då är det precis när som hellts.. som tur är så kom mitt samtal ganska så snabbt, 13.27...! Alltid trevligt! Tänkte mig sen att jag skulle bege mig ut på en tur, tänkte gå en runda ner till havet o lite så... men så fort jag kom utanför dörren öppnade himmlen sig o det började hagla.... o sen började det regna... inte alls kul, så det blev till att göra de ärenden som skulle göras o sen gå hem igen...

 


Istället blev det till att kolla lite tv o så...
Såklart blev det Top model 11 på tv3 =) Alltid lika kul, kom dessutom på att jag nog inte sett denna säsongen 1000 ggr =) Vilket är ett stort +!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback